Welpen

Iedere week iets nieuws, geks, spannends, uitdagends en avontuurlijks beleven: dat is Scouting voor kinderen van 7 tot 11 jaar. Jongens en meisjes in deze leeftijd worden Welpen genoemd. Dit alles speelt zich af in het Jungleboek-thema. De Welpen trekken er samen met verschillende dieren op uit. In de jungle beleven de Welpen de spannendste avonturen! Daar leren ze al spelend over de natuur, knopen, windrichtingen, EHBO en vele andere dingen. Zo gaan ze ook wel eens naar het bos of op excursie. Kortom er staat je elke week iets leuks te wachten!

Waar & wanneer

De Welpen komen iedere zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur samen in onze Scouthoeve. De Welpenleiding en de andere Welpen zouden het erg leuk vinden als je ook een keertje komt kijken, dus hopelijk tot snel!

Kom jij ook kijken?