Waterscouts

Hou je van alles dat met water te maken heeft, wil je gave dingen doen en ben je tussen de 11 en 15 jaar? Kom dan snel een keer langs en laat je verrassen! Bij de Karel Doormangroep kan je namelijk ook kiezen voor de Waterscouts. Hier doe je iedere week een nieuw uitdagend programma op en rond het water. Samen met veel anderen doe je bij de Waterscouts uitdagende dingen! Ga voor je officiële zeilbrevet, kamperen op zomerkamp en ontdek al zeilend de Nederlandse vaarwateren! En in de winter, dan geven we de boten een mooi nieuw laagje verf. Gezellig met z’n allen hard aan het werk, muziek aan en een spelletje tussendoor. Dit zodat we het voorjaar weer met een goed onderhouden lelievlet het water op kunnen!

Waar & wanneer

De Waterscouts verzamelen iedere zaterdag van 12:00 tot 17:00 uur samen in onze Scouthoeve en gaan dan natuurlijk de mooie wateren op. Kom vooral een keer kijken als jij net zo’n waterrat bent als wij!

Kom jij ook kijken?