Dolfijnen

Iedere week iets nieuws, geks, spannends, uitdagends en avontuurlijks beleven: dat is Scouting voor kinderen van 7 tot 11 jaar. Jongens en meisjes in deze leeftijd worden ook wel Dolfijnen genoemd. Voor deze leeftijd hebben we twee groepen, want we hebben namelijk ook nog de Welpen. De Dolfijnen trekken er samen met verschillende waterdieren op uit. In de jungle beleven de Dolfijnen de spannendste avonturen! Van het samenwerken tot een groot watergevecht en van een gezellig weekendje tot het varen in echte zeilboten! Je kan het zo gek niet verzinnen.

Waar & wanneer

De Dolfijnen komen iedere zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur samen in onze Scouthoeve. Kom jij ook een keer kijken? Dit zouden de Dolfijnen en de leiding erg gezellig vinden!

Kom jij ook kijken?