Bevers

Ben je tussen de 5 en 7 jaar oud en vind je het leuk om met allemaal andere kinderen van jouw leeftijd leuke spelletjes te doen en buiten lekker vies te worden? Dan zijn de Bevers iets voor jou! We doen allemaal leuke dingen zoals buiten spelen, knutselen, leren over de natuur, naar verhalen luisteren, nieuwe spelletjes leren en nog veel meer! Dit doen we samen met alle andere Bevers en de Beverleiding!

De Beverleiding komt uit het dorpje Hotsjietonia, daar zijn allemaal verschillende huizen te vinden. Hier wonen allemaal verschillende leuke Beverleiding! Soms logeren de Bevers een nachtje op de Scouting, dat is super leuk en gezellig! Voor het slapen gaan krijgen we nog een verhaaltje te horen en we kunnen nog even kletsen tot het licht uitgaat Bij de Bevers hebben wij een rode bloes aan en een bruine das om, zo kan iedereen herkennen dat wij van de Bevers zijn. Op je bloes kan je ook verschillende insignes verzamelen, deze kan je soms verdienen tijdens opkomsten!

Waar & wanneer

De Bevers komen iedere zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur samen in onze Scouthoeve. De Beverleiding en de Bevers zouden het erg leuk vinden als je ook een keertje komt kijken, dus hopelijk tot snel!

Kom jij ook kijken?